Pudding sezamowy z kaszy owsianej



Owies w naszej kuchni najczęściej spożywamy w postaci płatków, otrąb, makaronu, mleka lub mąki. Nie wszyscy wiedzą , że jest jeszcze kasza owsiana, która stanowić może miłą alternatywę dla wszystkich innych, używanych na co dzień kasz. Świetnie komponuje się z daniami na słodko, ale także wytrawnie- np. jako farsz do gołąbków czy dodatek do pasztetu. Jak wspominałam co nieco TU, kasza obfituje w wiele wartościowych składników odżywczych. Dzisiaj serwuję kaszę w postaci deseru- bez cukru, bez mąki, bez laktozy, bez jajek. Pracy minimum, 4 składniki i pudding gotowy!



składniki:

125 g kaszy owsianej

3 łyżki sezamu białego

1 banan

2 łyżki masła z nerkowców (może być też migdałowe)

Kaszę gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Miksujemy z bananem i z masłem, na końcu dodajemy sezam. Dla przełamania słodkości polecam zjadać z malinami/jagodami/truskawkami :)

19 komentarzy:

  1. Ta kasza powoli podbija blogosferę, a ja jestem coraz bardziej ciekawa jej smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę następnym razem kupić tę kaszę, jak będę na zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ziaja liście manuka to maseczka :)
    Pozdrawiam :)
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasze owsianą widziałyśmy w sklepie ale nigdy nie kupiłyśmy (jeszcze). My dodałybyśmy do tego tahini zamiast sezamu bo ostatnio robimy tej pasty duuużo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę spróbować smaku tej kaszy. Nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę spróbować smaku tej kaszy. Nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja poluję już od długiego czasu na tę kaszę i widzę, że muszę polować dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kaszę owsianą, samo zdrowie, deser twój też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O prosty przepis a musi być naprawdę dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nic nie robiłam z kaszy owsianej, ale widzę, że trzeba to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa propozycja, faktycznie kaszy owsianej jeszcze tak nie użyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny pudding. Chętnie bym go spróbowała, ale najpierw muszę kupić biały sezam i zrobić masło;)

    OdpowiedzUsuń
  13. przydałby się do popołudniowej kawki

    OdpowiedzUsuń
  14. To maslo orzechowe super podkreca smak :) dobry pomysl!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 AKADEMIA ZDROWEGO TALERZA , Blogger