RAW markizy owocowe z kremem czekoladowym z awokado



Macie ochotę na coś słodkiego, ale jednocześnie zdrowego i łatwego w przygotowaniu? Mam dla was ekspresowe markizy owocowe z kremem czekoladowym. Banalne w swej prostocie, ale pyszne i zaspokajające słodką czekoladową potrzebę małych i dużych osobników :)Krem to inna wersja TEGO rarytasu, równie smaczna i prosta w przygotowaniu. Idealny także do naleśników, kanapek, owsianek i innych dań.

Dzięki markizom przemycamy do jadłospisu porcję owoców, a wraz z nimi witaminy i błonnik, a także składniki mineralne i najlepsze nienasycone kwasy tłuszczowe (awokado, migdały).


Do markizów potrzebujemy dowolnych owoców: kiwi, banany, jabłka, mango itd.

Krem:
1 awokado
3 łyżki kakao (najlepsze surowe)
3 łyżki mielonych migdałów (mąka)
słodzidło (syrop klonowy/miód/owoce suszone*)

*np. daktyle moczymy w wodzie przez ok. 30 minut, następnie miksujemy na papkę i dodajemy do kremu

Owoce kroimy w plasterki, smarujemy kremem i robimy „kanapkę”.

13 komentarzy:

  1. Pyszne markizy, jestem pod wrażeniem przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądają :) I do tego banalnie proste i zapewne pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. robiłam ten krem już kiedyś, ale chyba zrobiłam coś źle, bo bardzo czułam smak awokado i za nic nie mogłam tego zjeść :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo te maluszki z bananem są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda naprawdę smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem czekoladowy z awokado to jeden z moich ulubionych :) W takim połączeniu wszystko musiało super smakować !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ten krem to pyszna i zdrowa konkurencja dla wszystkich innych sklepowych kremów z czekoladą

      Usuń
  7. O matko jaka pychotka ! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wymyśliłaś z tymi markizami - pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł :> A ja akurat ostatnio mam fazę na awokado, zaopatrzyłam się w biedronce, ale na razie głównie ląduje na kanapce :D Muszę sobie w końcu urozmaicić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł, muszę wypróbować:) U mnie ostatnio królują batoniki musli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne markizy :)
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 AKADEMIA ZDROWEGO TALERZA , Blogger