Naleśniki kasztanowo-orkiszowe



Naleśniki należą do tych dań, które mogłabym zjadać zarówno na śniadanie, jak i na obiad czy kolację :) Proste, szybkie, łatwe do transportowania- idealne!
Dzisiaj naleśniki kasztanowo-orkiszowe. O właściwościach mąki kasztanowej wspominałam TUTAJ przy okazji przepisu na castagnaccio.



Składniki:
½ szklanki mąki kasztanowej
½ szklanki mąki orkiszowej
szklanka mleka roślinnego
1 jajko

Wszystkie składniki zmiksować i smażyć do zrumienienia na rozgrzanej patelni.
Nadziewać ulubionym farszem. Moja dzisiejsza wersja to najbanalniejszy farsz z twarogiem, wanilią i cynamonem posypany pokruszonymi orzeszkami nerkowca.

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że kiedyś będziemy miały możliwość skosztowania mąki kasztanowej :) Naleśniczki są bardzo apetyczne a czy owa mąka ma jakiś charakterystyczny smak np. w naleśnikach/plackach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam naleśniki, zwłaszcza w wersji słodkiej ;) Twoje wyglądają przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam naleśniki, zwłaszcza w wersji słodkiej ;) Twoje wyglądają przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmn.. mąka kasztanowa, muszę ją przetestować;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy naleśnik, poczęstuje się ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 AKADEMIA ZDROWEGO TALERZA , Blogger