Wegańskie, proste i zdrowe lody bananowo-orzechowe

Choć powinnam propagować spożywanie jak największej ilości rozgrzewających i ciepłych posiłków dziś małe odstępstwo od normy. Naszła mnie nieodparta ochota na lody, postanowiłam więc przemienić zachciankę w czyn :) 3 składniki i pyszne domowe lody gotowe. 

składniki na 1 porcję:
1 banan
pół awokado (oczywiście miękkie)
łyżka masła orzechowego (u mnie z nerkowców)

Banana kroimy w plasterki, układamy na desce i chowamy na ok. 40 minut do zamrażalki. Po tym czasie blendujemy banana, awokado i masło orzechowe. I gotowe. Jemy z bananem na twarzy :)

3 komentarze:

  1. Ej no takie nielodowe lody to mogą być nawet zimą! Wchodzę w to, genialne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/i-feel-older.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwacja będzie odwzajemniona.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 AKADEMIA ZDROWEGO TALERZA , Blogger